Najchwytliwsze hasła reklamowe – klucz do sukcesu

Każdy przedstawiciel nawet małej, dopiero wchodzącej na rynek marki wie, iż hasło reklamowe to kluczowe zagranie podczas pozyskiwania klientów.

Hasła reklamowe – niezwykle istotna sprawa

Musi być ono znakiem rozpoznawczym firmy, brzmieć chwytliwie i prosto. Dobrze docierające do odbiorcy slogany trafiają nawet w obieg w mowie potocznej. Czas, jaki marka poświęca na znalezienie odpowiedniego hasła jest wprost proporcjonalny do jego długości – tworzenie 3-8 wyrazowej frazy zajmuje często długie miesiące a nawet i lata! Jednak warto poświęcić czas, jak i pieniądze – bo dobrze dobrane hasło to stuprocentowy sukces firmy. Sprawdź naszą ofertę na branding firmy, nazwa firmy oraz strategię komunikacji marki.

hasła reklamowe

Ciekawe hasła reklamowe przykłady

Dłuższe życie każdej pralki to Calgon

Z pewnością, niewiele osób nie kojarzy tego jakże popularnego sloganu. Ponadto, niezmiennie kojarzony jest on także z charakterystyczną melodią, w rytm której śpiewane jest hasło. Niezwykle niepozorne, a okazało się strzałem w dziesiątkę pomysłodawców.

Żona bez Ż to tylko ona

Hasło to u kobiet z mniejszym poczuciem humoru nie wywołało zachwytu – jednak wśród Panów to jeden z największych hitów sloganowych! Co więcej, pochodzi ono z reklamy piwa Żywiec, co zachęca głównie przede wszystkim mężczyzn.

Przeczytaj: Identyfikacja wizualna firmy – co to

Ikea – Ty tu rządzisz

Chwytliwe i niezwykle proste hasło – przez co genialne. Stawia ono klienta na najwyższym stopniu hierarchii, zarówno jeśli chodzi o sprawczość, jak i zagospodarowanie przestrzeni swojego domu.

Just do it

Nie tylko miłośnicy sportowego stylu kojarzą jedno z najpopularniejszych haseł reklamowych XXI wieku. To niezwykle trudne, aby będąc międzynarodową marką, rozpoznawalną na całym świecie w kilku słowach zawrzeć najistotniejsze przesłanie firmy. Jak widać jest to możliwe, a slogan pomimo swojej prostoty zyskał gigantyczną popularność.

Wyższa kultura bankowości

To pierwszy, a zarazem znakomity slogan Alior Banku. Obecnie został on przekształcony na „Wyższa kultura. Bank nowości”, co jest jeszcze bardziej chwytliwym hasłem.

Twój kot kupowałby Whiskas

Posiadacze własnych czworonogów z pewnością doskonale znają ową reklamę. Jednak, jest to także wspaniały przykład hasła reklamowego docierającego zarówno do przeznaczonej grupy konsumentów, jak i osób niezainteresowanych kupnem produktu.

I’m lovin’ it

To przykład bardzo podobny do wcześniej przytaczanego „Just do it” Nike. McDonald’s to także marka światowego formatu, która trafione hasło reklamowe, na stałe przeniosła do swojego logo.

Przeczytaj: Dlaczego warto zainwestować w logo dla firmy

Może to jej urok, może to Maybelline

Hasło dość proste, niezwykle kobiece a przy tym zawierające nazwę marki. Trafia szczególnie do kobiet a obecnie, już na dobre zachowało się w mowie potocznej. Młodzi często wykorzystują je w rozmowach między sobą, dzięki czemu marka staje się coraz bardziej popularna, a tym samym zyskuje na zaufaniu.

Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie

Carlsberg to marka która swój slogan prowadzi od lat 70 – tych, początkowo nie było w nim słowa „świat”. Kiedy zyskała ona na popularności, zostało ono dodane, w celu podkreślenia rozpoznawalności piwa.

Cena czyni cuda

Sprytne zagranie firmy CCC. Oczywiście, skrót CCC w rzeczywistości nie oznacza owego hasła, jednak na potrzeby reklamy zostało to ciekawie zainicjowane.

Przegrywamy szybciej niż nasza reprezentacja

To hasło reklamowe nagrywarki płyt. Trzeba przyznać, iż jest ono niesamowicie kontrowersyjne i uszczypliwe. Dzięki temu zyskuje na znaczeniu wśród tych z większym poczuciem humoru, jednak jeśli mowa o zagorzałych fanach polskiego footballu, odbiór niekoniecznie jest pozytywny.

Red Bull doda ci skrzydeł

To reklama bardzo popularnego napoju energetycznego, którego slogan jak i wygląd promocji zna z pewnością większość ludzi. Fraza ta podkreśla nie tylko obiecywane, mocne i pobudzające działanie trunku, ale również powiązanie marki z ekstremalnymi sportami.

Zjedz Snickersa, bo zaczynasz gwiazdorzyć

Hasło reklamowe, które na dobre weszło do mowy potocznej, wykorzystywane jest nie tylko przez młodzież ale i osoby dorosłe. Niewiele ma w sobie informacji o smaku czy przeznaczeniu produktu, a jednak zyskało niezwykłą popularność!