Sposobów na promocję marki jest wiele. Istotne jest jednak to, aby racjonalnie wykorzystać posiadany budżet na reklamę. Coraz większą popularnością cieszą się firmowe materiały wideo. Stanowią one sprawdzony sposób na to, aby pozyskać zupełnie nowe grono odbiorców. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że uda nam się dotrzeć do potencjalnego klienta, czy też kontrahenta. Co warto wiedzieć o tej formie promocji? Wszystko opisano poniżej.

Czy film reklamowy to dobry pomysł?

Wiele osób inwestuje wyłącznie w tradycyjne formy reklamy. Warto jednak mieć świadomość, że możliwości jest o wiele więcej. Filmy promocyjne są niebanalne i ciekawe. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że uda nam się zainteresować odbiorcę. Ulotki, czy też banery dawno przestały robić wrażenie. Zupełnie inaczej jest w przypadku materiałów multimedialnych. Wyświetlane w odpowiednim miejscu sprawią, że pozyskamy szerokie grono potencjalnych klientów. Jest to również dobra opcja, jeśli pragniemy zbudować renomę naszej marki.

Przedsiębiorstwa, które funkcjonują na rynku od niedawna nie mają jeszcze wyrobionej opinii. Film reklamowy wydaje się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Za ich pomocą możemy przedstawić się z najlepszej strony. Należy również wspomnieć, że informacje przekazane w formie wideo lepiej zapadają w pamięć. Oczywiście taka forma promocji jest odpowiednia również dla firm, które znajdują się w branży od lat. Być może to doskonały moment na to, aby o sobie przypomnieć. To również fantastyczne rozwiązanie, jeśli chcemy odświeżyć, czy też naprawić nadszarpnięty wizerunek.

Nie każdy wie, że filmy promocyjne mają bezpośredni wpływ na proces pozycjonowania. Jak powszechnie wiadomo ma on ogromny wpływ na widoczność przedsiębiorstwa w sieci. Warto jest zadbać, aby osoby zainteresowane danymi produktami, czy też usługami nie miały problemu z tym, aby trafić na naszą stronę internetową. Materiały wideo znajdujące się na różnych popularnych portalach z pewnością przyniosą oczekiwane efekty.

film korporacyjny
Gdzie umieścić film reklamowy

Gdzie umieścić film reklamowy?

Stworzenie filmu promocyjnego to nie wszystko. Należy podjąć decyzję o tym, gdzie będzie on się znajdował. Ważne jest to, aby materiały promocyjne znajdowały się wyłącznie na portalach, które cieszą się dobrą opinią użytkowników. Tutaj nie ma miejsca na przypadek. Poniżej umieszczono kilka propozycji.

  • Poczekalnie – z pewnością niejedna osoba nie ma pomysłu, co robić podczas długiego oczekiwania np. na wizytę lekarską. Właśnie dlatego reklamy odtwarzane na monitorach stają się sposobem na zabicie nudy. Dla naszej marki jest to spora szansa na pozyskanie nowych odbiorców.
  • Biura obsługi klienta – skuteczność znajduje się na podobnym poziomie, co w poprzednim przypadku. Nasi potencjalni klienci muszą oczekiwać w kolejce na konsultację z obsługą konkretnego punktu.
  • Stoiska na targach – w tym przypadku należy wybierać eventy, które są powiązane z branżą, w której działamy.
  • Profil/ wpis na Facebooku – media społecznościowe są odwiedzane przez miliony użytkowników.
  • Kanał na YouTubie – materiały promocyjne na YouTubie to bezpieczny sposób na to, aby dotrzeć do osób zainteresowanych naszą ofertą. Ponadto nasze reklamy mogą wyświetlać się przed odtworzeniem wybranych przez użytkownika filmików.
  • Kanał na Vimeo – jest to portal, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem, a więc warto być na nim aktywnym.
  • Profil na Instagramie – krótkie filmiki lub relacje na InstaStory z pewnością poprawią widoczność naszego przedsiębiorstwa w sieci.
  • Własna strona internetowa – w dzisiejszych czasach witryna firmowa powinna zostać wykonana w oparciu o nowoczesne technologie. Materiały wideo sprawią, że będzie ona nowoczesna i atrakcyjna dla odbiorcy.
  • Prezentacje na spotkaniach handlowych – z pewnością wypadniemy o wiele lepiej, jeśli będziemy mogli przedstawić naszą markę nie tylko w standardowy sposób.
  • Reklama w mediach społecznościowych – oprócz profilu firmowego warto zainwestować w reklamy wyświetlane użytkownikom Facebooka, czy też Instagrama.

Produkcja filmów reklamowych nie jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać. Tutaj liczy się przede wszystkim pomysł, a także kreatywność. Nie należy zapominać o kwestiach technicznych. Właśnie dlatego produkcja filmów korporacyjnych proponowana jest przez wielu wykwalifikowanych ekspertów – to najlepsza opcja, jeśli zależy nam na profesjonalizmie.

Menu