Dlaczego warto zainwestować w Logo dla Firmy

Logo, które pasuje do charakteru i działalności Twojej firmy zwraca uwagę potencjalnych klientów i zapada im w pamięć oraz wyróżnia przedsiębiorstwo tle konkurencji. Bez niego trudno funkcjonować w internecie oraz przestrzeni publicznej.
Logo to jeden z najważniejszych komponentów identyfikacji wizualnej firmy. Stanowi podstawę do opracowania projektów druków firmowych i materiałów reklamowych, z których korzysta przedsiębiorstwo. Część firm na początku działalności decyduje się wyłącznie na zaprojektowanie logo. Jednak czasem warto pójść o krok dalej i już na tym etapie zaplanować pełną koncepcję wizualną firmy.

identyfikacja wizualna firmy

Jakie korzyści niesie za sobą opracowanie identyfikacji wizualnej?

Opracowanie identyfikacji wizualnej niesie za sobą wiele korzyści. Można do nich zaliczyć m.in.:

  • Spójny przekaz – najważniejszą wartością, którą zyskujesz jest jednolity wizerunek Twojej firmy. Wszystkie materiały i elementy, z których korzystasz pasują do siebie i budują spójny przekaz.
  • Oszczędność czasu – identyfikacja wizualna to swego rodzaju instrukcja obsługi. Opracowujesz ją raz i sięgasz do niej zawsze wtedy, gdy potrzebujesz, bez względu na to, czy tworzysz właśnie nową broszurę, czy też projektujesz wystrój biura. Księga znaku jasno określa zasady zastosowania logo. A także innych elementów wizualnych, które są podstawą wizerunku Twojej firmy. Dzięki temu łatwiej zapanować nad jakością projektów.
  • Wizerunek profesjonalisty – gdy wszystkie symbole i elementy, którymi posługuje się Twoja firma korespondują ze sobą pokazujesz, że dbasz o swój wizerunek. Działasz zgodnie z planem, zwracając uwagę nawet na najmniejsze detale. Takie podejście budzi zaufanie.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić?

Bez względu na to, czy potrzebujesz projektu logo, czy też potrzebna Ci kompletna identyfikacja wizualna lub jej poszczególnych elementów, możesz nawiązać z nami współpracę. Do powierzonych nam zadań podchodzimy indywidualnie, zwracając uwagę na szczegóły i charakter każdego z projektów.
Działamy przy projektach, które zakładają tworzenie brandu od podstaw, a także współpracujemy z firmami, które są już na rynku i potrzebują opracowania nowej strategii wizualnej lub odświeżenia istniejącej koncepcji. Nawet duże marki o globalnym zasięgu od czasu do czasu decydują się na “lifting” swojego logo lub całkowity rebranding.

branding firmy
Zobacz, jak to robimy – Logo dla firmy

Każdy projekt i każde zlecenie jest jedyne w swoim rodzaju. Jednak bazując na swoim doświadczeniu przygotowaliśmy pakiet podstawowy, który odpowiada najważniejszym potrzebom nowej marki. Zawiera komplet materiałów niezbędnych do prowadzenia firmy. Składają się na niego elementy takie jak:

  • Logo – unikalny projekt podkreślający charakter Twojej firmy. W ramach współpracy przygotowujemy 3-4 oryginalne propozycje logo. Po dokonaniu wyboru logo otrzymujesz pliki z Twoim nowym logo. Przygotowujemy wersję kolorową i wersję monochromatyczną i achromatyczną.
  • Wizytówki firmowe – projekt nawiązujący do wyglądu logotypu, bazujący na tych samych założeniach.
  • Papier firmowy – zaprojektowany tak, by razem z logo i wizytówką tworzył spójną całość. Projekt papieru przygotowujemy w wersji do druku i wersji elektronicznej.
  • Teczka firmowa – indywidualnie zaprojektowana teczka firmowa będzie się dobrze prezentować na spotkaniach z klientami i kontrahentami. Może również spełniać funkcję reklamową.
  • Podstawowa księga znaku – kilkustronicowy dokument, który wskaże zasady zastosowania logo. Ułatwi Ci kontrolę nad jakością materiałów wizualnych tworzonych dla firmy.