Logo dla Twojej firmy

Opracowanie znaku firmowego wraz z księgą znaku

lub zadzwoń: 504 296 096

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Pełna identyfikacja wizualna firmy

Identyfikacja wizualna firmy lub marki, to zbiór symboli, elementów i materiałów graficznych, które są stosowane przez firmę. Składają się nią między innymi: logo, kolorystyka, fonty, wzory materiałów reklamowych i druków firmowych. Wygląd tych elementów buduje wizerunek firmy oraz jej rozpoznawalność wśród klientów i kontrahentów.

Dlaczego warto zlecić opracowanie identyfikacji wizualnej firmy?

Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej firmy pozwala stworzyć stworzyć jasny przekaz, podkreśla wizerunek i charakter firmy oraz wyróżnia ją na tle konkurencji. Dzięki temu wszystkie elementy wizualne i materiały graficzne, którymi posługuje się firma pasują do siebie. Posiadając zbiór zasad określających ich zastosowanie, łatwiej tworzyć spójny wizerunek firmy. Dzięki temu nie tracisz czasu na omawianie i opracowywanie każdego z elementów osobno.

Kiedy warto opracować identyfikację wizualną firmy?

Najlepszym rozwiązaniem jest opracowanie identyfikacji wizualnej firmy już na początku jej działalności. Stworzenie całościowej koncepcji oraz wszelkich zasad zastosowania symboli i materiałów wizualnych na tym etapie, można porównać do solidnego fundamentu, na którym każdego dnia będziesz budować wizerunek firmy.

Rozwój firmy, poszerzenie działalności, stworzenie nowej marki lub jakiekolwiek zmiany w strukturze czy profilu działalności Twojego przedsiębiorstwa to również świetna okazja do przemyślenia kwestii wizerunkowych. Nawet duże, światowe marki raz na jakiś czas decydują się na zmianę lub odświeżenie koncepcji wizualnej. Zmiana wizerunku niesie za sobą wiele korzyści i czasem jest potrzebna, aby można było pójść do przodu.

Jeśli Twoja firma działa na rynku już od jakiegoś czasu, ale do tej pory każdy z elementów graficznych i materiałów promocyjnych był tworzony osobno, zapewne zdajesz sobie sprawę jak trudno stworzyć spójny wizerunek i zapanować nad jakością. To również dobry moment, aby zająć się opracowaniem pełnej identyfikacji wizualnej. Zobacz również jak powstaje nazwa dla firmy.

Jak pracujemy?

Opracowanie logo dla Twojej firmy to proces, który składa się z kilku etapów. Dzięki analizie sytuacji wyjściowej oraz określeniu potrzeb i oczekiwań, możemy bliżej poznać filozofię i ofertę firmy oraz branżę, w której działa. Szczegółowy briefing daje nam punkt zaczepienia i otwiera etap poszukiwania inspiracji i kreatywnej pracy nad propozycjami logo. Kiedy nowe logo jest już gotowe przygotowujemy księgę znaku i przystępujemy do pracy nad projektami dodatkowych materiałów firmowych, np. wizytówek, teczek, papieru firmowego, broszur.

reklama dla firm

analizę działalności
firmy, produktów i usług

promocja firmy

3-4 indywidualne
propozycje loga

agencja interaktywna

projekt logo, wizytówki,
papieru firmowego oraz teczki

Jak to robimy?

Jak powstaje logo dla Twojej Firmy

Analiza działalności firmy i konkurencji

Przed przystąpieniem do projektowania przeprowadzamy analizę działalności firmy oraz przyjrzeć się działaniom konkurencji. Jest to bardzo istotny etap projektowania logo, który dostarcza nam wielu cennych informacji oraz pomaga zrozumieć Twoje potrzeby.

Podczas analizy działalności firmy ustalamy kluczowe kwestie. Na wstępie chcemy poznać firmę, jej ofertę oraz cele i wartości, które reprezentuje. Pytamy również o profil odbiorców, do których firma chciałaby trafiać ze swoją ofertą. Uzupełniając brief poznajemy Twoje oczekiwania, pytamy o to, co ma reprezentować nowe logo, jakie skojarzenia i odczucia odbiorców mają się z nim wiązać. Omawiamy kolorystykę. Szukamy inspiracji.

Na tym etapie przeprowadzamy także research konkurencji  sprawdzamy, jakie znaki i motywy wykorzystują firmy z branży, w jaki sposób oddziałują one na odbiorców oraz jakie budzą skojarzenia. Zastanawiamy się, co możemy zrobić, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Informacje zawarte w briefie, rozmowy oraz analiza konkurencji dają nam wstępny zarys koncepcji i inspirację do działania.

Opracowanie zestawu propozycji

Na podstawie informacji zgromadzonych w briefie, przygotowujemy 3-4 propozycje logo. Każda z nich stanowi oryginalny sposób przedstawienia charakteru Twojej firmy. Wykorzystujemy różne pomysły i inspiracje. Wszystkie propozycje różnią się od siebie, a jednocześnie każda z nich odzwierciedla kluczowe elementy działalności lub filozofii firmy.

Opracowane logotypy są przedstawiane w formie prezentacji. Na jej kartach, oprócz samej propozycji wyglądu logo, znajdują się również przykłady jego użycia, np. w przestrzeni publicznej, na materiałach poligraficznych, stronie internetowej itp. Takie wizualizacje, pomagają wyobrazić sobie jak finalnie będzie wyglądało logo, a wielokrotnie pomagają w podjęciu decyzji.

Akceptacja wybranego logo dla firmy

Po zaprezentowaniu propozycji logo czekamy na feedback. Jesteśmy otwarci i chętnie poznajemy opinię na temat przedstawionych logotypów. Bardzo się cieszymy, gdy jedna z naszych propozycji od razu przypadnie Ci do gustu.

Jeśli jednak za pierwszym razem nie uda się wybrać logo – nie poddajemy się i przechodzimy do kolejnego etapu. Wspólnie omawiamy wady i zalety przedstawionych propozycji, pytamy o Twoje odczucia i przemyślenia. Na podstawie zgromadzonych informacji pracujemy nad udoskonaleniem projektu, który jest najbliższy Twoim oczekiwaniom lub przygotowujemy nową propozycję.

 

Projekt wizytówki, teczki i papieru firmowego

Podczas tworzenia logo, warto przygotować także projekty dodatkowych materiałów takich jak: wizytówki, papier firmowy i teczka. Wiele firm korzysta z takich materiałów na co dzień. Razem z logo identyfikują Twoją firmę, dlatego przygotowanie ich według spójnej koncepcji jest świetnym pomysłem. Estetyczne i dopracowane w każdym calu projekty podkreślą profesjonalizm Twojej firmy, a dla klientów i kontrahentów będą sygnałem, że dbasz o jej wizerunek.

 

analiza działalności
firmy i konkurencji

akceptacja wybranego
logo dla firmy

projekt wizytówki, teczki
i papieru firmowego

opracowanie zestawu
propozycji

opracowanie
księgi znaku

przekazanie praw
autorskich

Opracowanie księgi znaku

Księga znaku zawiera opis budowy logo oraz zbiór zasad, których należy przestrzegać używając znaku firmy. Dobrze, gdy taki dokument zostanie opracowany na etapie tworzenia logo. W podstawowej księdze znaku powinny znaleźć się informacje takie jak:

  • opis logo – co oznacza utworzony znak, do czego nawiązuje, jaka jest symbolika użytych w projekcie elementów
  • opis budowy logo
  • pole ochronne wokół logo
  • kolorystyka oraz przewidziane warianty znaku, np. wersje mono i achromatyczne
  • informacje na temat firmowego kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości
  • przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo.

Możliwe jest także przygotowanie rozbudowanej wersji księgi znaku. Wówczas na jej kartach znajdą się dodatkowe informacje na temat znaku, np.: zasady używania znaku w reklamach outdoorowych, przestrzeni publicznej itp.

Zasady, które są zawarte w księdze znaku sprzyjają zachowaniu jednolitej formy zastosowania logo. Wpływa to pozytywnie na wizerunek firmy.

Przekazanie praw autorskich

Przekazanie praw autorskich jest ostatnim etapem pracy nad projektowaniem logo firmy. Następuje po zatwierdzeniu wszystkich projektów oraz rozliczeniu prac. 

Co zyskasz?

Nowoczesne projekty

Projekty, które przygotowujemy wpisują się w bieżące trendy. Logo dla firmy jest bardzo ważne, ponieważ jest znakiem rozpoznawczym i jej wizytówką, dlatego warto, aby było oryginalne i nowoczesne. Dobrze, jeśli także inne materiały graficzne pasują do przyjętej koncepcji wizualnej. Wszystkie te elementy budują bowiem wizerunek i rozpoznawalność firmy oraz wyróżniają ją na tle konkurencji.

 

remarketing Kraków

Indywidualne podejście

Każda firma ma różne potrzeby – my to rozumiemy, dlatego cechuje nas indywidualne podejście. Rozmowa na temat oczekiwań i analiza sytuacji wyjściowej to pierwszy i niezwykle ważny etap projektu identyfikacji wizualnej, logo lub innych tego typu materiałów. Lubimy wspólnie szukać nowych inspiracji i rozwiązań. Jesteśmy otwarci na twórczą współpracę.

 

Jasne zasady rozliczeń

Przed podjęciem współpracy przedstawiamy wycenę projektu oraz zakres działań. Realizację projektu rozpoczynamy po wpłacie bezzwrotnej zaliczki, stanowiącej 50% ustalonej kwoty. Jeżeli wśród naszych propozycji znajdziesz logo Twojej firmy, oczekujemy wpłaty pozostałej części wynagrodzenia i polecamy się na przyszłość 🙂

 

 

Nawet jeśli Twoja firma działa na rynku od wielu lat, warto pomyśleć o odświeżeniu logotypu. Z upływem czasu Twoja firma się rozwija, pozwól więc, aby również Twoje logo zyskało nowy rys.

 

 

Dlaczego my?

Jesteśmy Partnerem Google

0
lat doświadczenia w promocji
firm z sektora MSP
0
+
promowanych
przedsiębiorstw
0
+
promowanych
produktów i usług

bezpieczeństwo
koncentrujemy się na celu i bezpieczeństwie

indywidualne podejście
jesteśmy w stałym kontakcie, dopasowujemy się do Twoich potrzeb

jasne zasady
wiesz za co płacisz

Oxide Google partner

Wspieraliśmy

Już dziś porozmawiajmy o promocji Twojej firmy.

Podaj adres e-mail i Twój numer telefonu, oddzwonimy lub zadzwoń: 504 296 096

Menu