Dobry Content Marketing

Bądź widoczny w sieci

lub zadzwoń: 504 296 096

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Dobry Content Marketing

Content marketing albo inaczej marketing treści, to zespół działań marketingowych polegających na tworzeniu przydatnych i angażujących społeczność treści. Wszystko po to, aby zachęcić ściśle określoną grupę do pewnych zachowań, na których nam szczególnie zależy, takich jak na przykład: zakup określonych usług lub towarów.

Formy content marketingu

Content marketing może przybrać różne formy. Do najpopularniejszych zaliczymy: video, blog, podcasty, webinary, artykuły eksperckie bądź sponsorowane, ebooki, infografiki

Content marketing – jak osiągnąć zamierzony cel?

Stworzenie wartościowego tekstu to nie wszystko. Tematyka i język tekstu, a także forma przekazu powinny być dopasowane do grupy osób, które chcemy aby zostały naszymi klientami. Treści, które zostaną stworzone powinny być stale promowane, tak aby docierać do coraz większej grupy osób. Dodatkowo niezbędna jest analiza poczynionych działań i wyciągania wniosków, czyli ustalenie na przykład, jaki rodzaj tekstu przyciąga największą ilość klientów i z jakiego powodu.

reklama dla firm

audyty obecności w sieci
Twojej marki/firmy

promocja firmy

audyt i optymalizacja
strony internetowej

agencja interaktywna

atrakcyjne
i unikalne treści

Jak to robimy?

Marketing treści

Content marketing to tworzenie treści przyjaznych dla użytkowników. Jednak nie jest to jedyny etap. Poniżej omówimy szczegółowo poszczególne kroki w content marketingu.

Określenie grupy docelowej

Tekst, który tworzymy powinien zawierać takie sformułowania, czyli powinien zostać napisany takim językiem aby zachęcić określone osoby do zakupu produktu lub usługi. Trzeba pamiętać, że inne zwroty i sformułowania trafią do młodzieży, a jeszcze inne do osób dorosłych.

Pozycjonowanie

Czyli inaczej promocja contentu, aby trafił do jak największej liczby osób. W tym celu wykorzystuje się różne kanały ( Facebook, Instagram i strony i portale internetowe). Tam umieszcza się również odpowiednie reklamy promujące zamieszczany Kontent. Na tym etapie Google AdWords jest również bardzo często wykorzystywane.

Analiza działań

Dzięki analizie wiemy co się sprawdza, a co nie i jakie treści przyciągają najwięcej klientów. Dlatego później wiemy jak skutecznie działać. Na tym etapie przydają się takie narzędzia, jak: Google Analytisc, tabelki i heatmapy. Bez tego skuteczna promocja kontentu nie jest możliwa.

marketing internetowy dla firm

AUDYTY UX

agencja reklamowa kraków

AUDYTY SEO

reklama internetowa

ANALIZA PROFILU LINKÓW

reklama

ANALIZA RYNKU I KONKURENCJI

content marketing

OKREŚLENIE USP MARKI

kampania reklamowa

ARTYKUŁY PORADNIKOWE

marketing

MATERIAŁY EKSPERCKIE

Prawidłowo prowadzony content marketing przynosi naprawdę wiele korzyści. Kluczowe omówimy poniżej.

Marketing treści – jakie przynosi korzyści?

Przede wszystkim to wielka promocja firm w internecie. Dzięki zastosowaniu technik content marketingowych marka Twojej firmy staje się coraz bardziej rozpoznawalna w internecie. Dzięki temu bardziej pozytywnie odbierana przez konsumentów. W prosty i szybki sposób budujesz relację z klientem poprzez umieszczanie w internecie treści, których klient poszukuje i którymi jest zainteresowany.

Dodatkowo content marketing pozwala:

  • uzyskać zdecydowanie większą ilości leadów niż inne odmiany marketingu, co przekłada się na wysoki poziom konwersji
  • ustalić co interesuje klientów, jakie działania content marketingowe działają na nich, co pozwoli określić dalszy kierunek w którym chcemy rozwija markę, a także dostrzec zmiany, jakie zachodzą w Twojej branży i się do nich dostosować
  • mieć wgląd do tak zwanej publicznej świadomości – wiesz, czego ludzie poszukują i jakich zakupów dokonują

 

Wizerunek

Atrakcyjne treści i kreacje graficzne
pomogą zbudować obraz Twojej firmy
jako eksperta w branży

Google ads

Lepsza widoczność w sieci

Większa liczba klientów, unikalne i dobrze
zoptymalizowane treści są lepiej trak-
towane przez wyszukiwarki internetowe

Google adwords

Większa liczba klientów

Wysoka pozycja w wynikach
wyszukiwania przełoży się na
większe zainteresowanie Twoją stroną

Content marketing – marketing internetowy

Treści kierowane do klienta pomagają stworzyć z nimi szczególną więź, należy więc zadbać, by były one właściwe, nasycone wartościami promującymi daną markę. Ten rodzaj swoistej strategii marketingowej, służącej pozyskaniem nowych klientów i wzbogacenie oferty dla już istniejących nazywamy Content marketingiem.

Zasadniczym wzorcem działania content marketingu jest publikowanie treści w ogólnodostępnych środkach przekazu jak telewizja czy internet. Ten przekaz może mieć różną formę, mogą to być krótkie filmiki, artykuły, prezentacje multimedialne czy też graficzne przedstawienie treści w formie wykresów lub przejrzystych grafik. W zależności od przyjętej przez firmę strategii marketingowej, treści mogą pojawiać się na stronie internetowej firmy bądź na innych publicznych portalach, jak również portalach  społecznościowych. Dowiedzione jest, że klient, zanim poważnie zainteresuje się danym produktem przegląda kilka lub kilkanaście źródeł odnośnie do informacji o tym konkretnym produkcie. Content marketing może zdecydowanie skrócić tę drogę, przekazując najistotniejsze treści w czytelnej formie.

Marketing internetowy – reklama firm w internecie

Najbardziej czytelnym przekazem jest reklamowanie produktów lub usług firm w internecie za pomocą social mediów, czy newsletterów – te nośniki informacji docierają do największej grupy osób, które przekażą interesujące je treści do jeszcze szerszego grona. Content marketing bowiem działa na podobnej zasadzie jak marketing wirusowy – „jeżeli mojemu koledze spodoba się przedstawiona treść, to i mnie się spodoba, a ja z kolei, przekażę ją następnej osobie, ponieważ omawiany produkt lub usługa warte są polecenia”.

Content marketing bywa mylony z nadprodukcją treści – jest to założenie błędne, ponieważ nie chodzi tu o samą treść czy jej przekazanie, ale o zrozumienie istoty sprawy będącej przedmiotem marketingu. W content marketingu marka firmy w ogóle nie musi występować w przekazywanych treściach. Powinna tylko być zaznaczona jej obecność w taki sposób, by klient sam zapragnął zasięgnąć najściślejszych informacji, co przedłoży się na ewentualne pozyskanie nowego odbiorcy.

Dlaczego my?

Agencja Content Marketing – Oxide Kraków

0
lat doświadczenia w promocji
firm z sektora MSP
0
+
promowanych
przedsiębiorstw
0
+
promowanych
produktów i usług

bezpieczeństwo
koncentrujemy się na celu i bezpieczeństwie

indywidualne podejście
jesteśmy w stałym kontakcie, dopasowujemy się do Twoich potrzeb

jasne zasady
wiesz za co płacisz

Oxide Google partner

Wspieraliśmy

Już dziś porozmawiajmy o promocji Twojej firmy.

Podaj adres e-mail i Twój numer telefonu, oddzwonimy lub zadzwoń: 504 296 096

Menu