Dobry Content Marketing

Bądź widoczny w sieci

    lub zadzwoń: 504 296 096

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    Marketing treści – Skuteczna reklama Twojej firmy

    Content marketing albo inaczej marketing treści, to zespół działań marketingowych polegających na tworzeniu przydatnych i angażujących społeczność treści. Wszystko po to, aby zachęcić ściśle określoną grupę do pewnych zachowań, na których nam szczególnie zależy, takich jak na przykład: zakup określonych usług lub towarów.

    Formy content marketingu

    Content marketing może przybrać różne formy. Do najpopularniejszych zaliczymy: video, blog, podcasty, webinary, artykuły eksperckie bądź sponsorowane, ebooki, infografiki

    Content marketing – jak osiągnąć zamierzony cel?

    Stworzenie wartościowego tekstu to nie wszystko. Tematyka i język tekstu, a także forma przekazu powinny być dopasowane do grupy osób, które chcemy aby zostały naszymi klientami. Treści, które zostaną stworzone powinny być stale promowane, tak aby docierać do coraz większej grupy osób. Dodatkowo niezbędna jest analiza poczynionych działań i wyciągania wniosków, czyli ustalenie na przykład, jaki rodzaj tekstu przyciąga największą ilość klientów i z jakiego powodu.

    reklama internetowa dla firm

    audyty obecności w sieci
    Twojej marki/firmy

    promocja firmy

    audyt i optymalizacja
    strony internetowej

    agencja interaktywna

    atrakcyjne
    i unikalne treści

    Jak to robimy?

    Agencja Content Marketing – zatrudnij profesjonalistów

    Content marketing to tworzenie treści przyjaznych dla użytkowników. Jednak nie jest to jedyny etap. Poniżej omówimy szczegółowo poszczególne kroki w content marketingu.

    Określenie grupy docelowej

    Tekst, który tworzymy powinien zawierać takie sformułowania, czyli powinien zostać napisany takim językiem aby zachęcić określone osoby do zakupu produktu lub usługi. Trzeba pamiętać, że inne zwroty i sformułowania trafią do młodzieży, a jeszcze inne do osób dorosłych.

    Pozycjonowanie

    Czyli inaczej promocja contentu, aby trafił do jak największej liczby osób. W tym celu wykorzystuje się różne kanały ( Facebook, Instagram i strony i portale internetowe). Tam umieszcza się również odpowiednie reklamy promujące zamieszczany Kontent. Na tym etapie Google AdWords jest również bardzo często wykorzystywane.

    Analiza działań

    Dzięki analizie wiemy co się sprawdza, a co nie i jakie treści przyciągają najwięcej klientów. Dlatego później wiemy jak skutecznie działać. Na tym etapie przydają się takie narzędzia, jak: Google Analytisc, tabelki i heatmapy. Bez tego skuteczna promocja kontentu nie jest możliwa.

    agencja reklamowa kraków

    AUDYTY SEO

    reklama internetowa

    ANALIZA PROFILU LINKÓW

    reklama

    ANALIZA RYNKU I KONKURENCJI

    content marketing

    OKREŚLENIE USP MARKI

    kampania reklamowa

    ARTYKUŁY PORADNIKOWE

    marketing

    MATERIAŁY EKSPERCKIE

    Co zyskasz?

    Marketing treści – jakie przynosi korzyści?

    Przede wszystkim to wielka promocja firm w internecie. Dzięki zastosowaniu technik content marketingowych marka Twojej firmy staje się coraz bardziej rozpoznawalna w internecie. Dzięki temu bardziej pozytywnie odbierana przez konsumentów. W prosty i szybki sposób budujesz relację z klientem poprzez umieszczanie w internecie treści, których klient poszukuje i którymi jest zainteresowany.

    Dodatkowo content marketing pozwala:

    • uzyskać zdecydowanie większą ilości leadów niż inne odmiany marketingu, co przekłada się na wysoki poziom konwersji
    • ustalić co interesuje klientów, jakie działania content marketingowe działają na nich, co pozwoli określić dalszy kierunek w którym chcemy rozwija markę, a także dostrzec zmiany, jakie zachodzą w Twojej branży i się do nich dostosować
    • mieć wgląd do tak zwanej publicznej świadomości – wiesz, czego ludzie poszukują i jakich zakupów dokonują

     

    Reklama firmy w internecie
    Buduj wizerunek eksperta

    Atrakcyjne treści i kreacje graficzne
    pomogą zbudować obraz Twojej firmy
    jako eksperta w branży

    Google ads
    Lepsza widoczność w sieci

    Większa liczba klientów, unikalne i dobrze
    zoptymalizowane treści są lepiej trak-
    towane przez wyszukiwarki internetowe

    Google adwords
    Większa liczba klientów

    Wysoka pozycja w wynikach
    wyszukiwania przełoży się na
    większe zainteresowanie Twoją stroną

    Content marketing – gdzie publikować treści?

    Treści kierowane do klienta pomagają stworzyć z nimi szczególną więź, należy więc zadbać, by były one właściwe, nasycone wartościami promującymi daną markę. Ten rodzaj swoistej strategii marketingowej, służącej pozyskaniem nowych klientów i wzbogacenie oferty dla już istniejących nazywamy Content marketingiem.

    Zasadniczym wzorcem działania content marketingu jest publikowanie treści w ogólnodostępnych środkach przekazu jak telewizja czy internet. Ten przekaz może mieć różną formę, mogą to być krótkie filmiki, artykuły, prezentacje multimedialne czy też graficzne przedstawienie treści w formie wykresów lub przejrzystych grafik. W zależności od przyjętej przez firmę strategii marketingowej, treści mogą pojawiać się na stronie internetowej firmy bądź na innych publicznych portalach, jak również portalach  społecznościowych. Dowiedzione jest, że klient, zanim poważnie zainteresuje się danym produktem przegląda kilka lub kilkanaście źródeł odnośnie do informacji o tym konkretnym produkcie. Content marketing może zdecydowanie skrócić tę drogę, przekazując najistotniejsze treści w czytelnej formie.

    content marketing
    marketing treści

    Marketing internetowy – reklama firm w internecie

    Najbardziej czytelnym przekazem jest reklamowanie produktów lub usług firm w internecie za pomocą social mediów, czy newsletterów – te nośniki informacji docierają do największej grupy osób, które przekażą interesujące je treści do jeszcze szerszego grona. Content marketing bowiem działa na podobnej zasadzie jak marketing wirusowy – „jeżeli mojemu koledze spodoba się przedstawiona treść, to i mnie się spodoba, a ja z kolei, przekażę ją następnej osobie, ponieważ omawiany produkt lub usługa warte są polecenia”.

    Content marketing bywa mylony z nadprodukcją treści – jest to założenie błędne, ponieważ nie chodzi tu o samą treść czy jej przekazanie, ale o zrozumienie istoty sprawy będącej przedmiotem marketingu. W content marketingu marka firmy w ogóle nie musi występować w przekazywanych treściach. Powinna tylko być zaznaczona jej obecność w taki sposób, by klient sam zapragnął zasięgnąć najściślejszych informacji, co przedłoży się na ewentualne pozyskanie nowego odbiorcy.

    Dlaczego my?

    Agencja Content Marketing – Oxide Kraków

    0
    lat doświadczenia w promocji
    firm z sektora MSP
    0
    +
    promowanych
    przedsiębiorstw
    0
    +
    promowanych
    produktów i usług

    bezpieczeństwo
    koncentrujemy się na celu i bezpieczeństwie

    indywidualne podejście
    jesteśmy w stałym kontakcie, dopasowujemy się do Twoich potrzeb

    jasne zasady
    wiesz za co płacisz

    Oxide Google partner

    Wspieraliśmy

    marketing i reklama

    Już dziś porozmawiajmy o promocji Twojej firmy.

    Podaj adres e-mail i Twój numer telefonu, oddzwonimy lub zadzwoń: 504 296 096

      Menu