Praca w Marketingu

Praca w marketingu obejmuje wiele różnych specjalizacji, począwszy od pracy w marketingu internetowym,  czy social mediach do tradycyjnych zajęć jak praca w telewizji, radiu czy w czasopismach.

W zależności od potrzeb biznesowych danej firmy praca w dziale marketingu może obejmować różne działania, wymagać innej wiedzy branżowej i innego doświadczenia. 

I tak dla przykładu praca specjalisty Google Ads będzie wymagała znajomości narzędzi jak Google Ads, Google Merchant Center, czy Serach Console. Będzie także wymagała kreatywności przy tworzeniu tekstów i banerów reklamowych, skrupulatności i terminowości.

Natomiast praca analityka marketingowego będzie wymagała dokładnej znajomości narzędzia Google Analitycs i umiejętności analitycznych.

Osoba na stanowisku Content Managera czyli kierownika działu marketingu będzie wymagała, ponad te wymienione powyżej, także umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzaniu projektami. 

Po więcej informacji o różnych stanowiskach w marketingu zapraszamy do naszego bloga.